LillaSnigeln

Alla inlägg under oktober 2010

Av Skaresund - 29 oktober 2010 09:15

Heeeeeeej!


      Jag å fällie har roligt på våran IUP-lektion.. (eller inte..)


bye!

Av Skaresund - 24 oktober 2010 23:08

Heeeeeej!


asså när man sitter å bloggar så mkt som jag gör så inser man en sak...

...




Att man inte har nått liv..


asså vad e det för liv att bara sitta vid datan och skriva om vad man gör närr man igentligen inte gör nånting?


det e igentligen väääldigt meningslöst..

tkr inte ni det?


aja skitsam jag har ju inget bättre för mej så..


men nu ska jag göra nått annat..


bye!

Av Skaresund - 24 oktober 2010 22:04

Heeeeeeeej!


asså vad skulle man göra utan skype..

tänk om man inte har några pengar på mobilen och man e i skolan då e det ju bara att ringa nån ju! :o


aja jag e lite farcinerad av detta som ni ksk märker men nu ska jag inte tråka ut er mer så bye!


  rätt sött ändå ^^

Av Skaresund - 23 oktober 2010 23:00

Heeeeeeeeeeeej!


Hade tråkigt förut..

men inte nu längre! :D

för........


JAG PRATAR MED MIN EGNA CECE!


Skype håller oss vid live.. eller nått


okej jag vet jag e lite flum (a)


biopopulär!

bin!

ADHD!

ADD!


FLUUUUUMM!


BYE!


    btw cece vi MÅSTE träffas SNART!

och JAg har varit med sandra idag och igår! :D

Av Skaresund - 22 oktober 2010 20:07

Heeeeeeeeeeeej!


idag har jag varit å tagit ett till hål i örat :D

Och jag har hämtat min hårddisk..

Men den e helt kass för jag kan inte föra över bilder å sånt till den från min data..

Så jag ska ringa dom som sålde den till mej på måndag..


Aja.. nu sitter jag här med SAAANNNNDDDDRRRAAA!!!!! hon ska sova över! (a) :D


BYE!


           

Av Skaresund - 21 oktober 2010 09:04

Heeeeeeej.


Inte för att nån bryr sig men...


Nu ska jag gå ner till bussen bye!

Av Skaresund - 21 oktober 2010 08:56

Heeeeeeeej!
Nu sitter jag här igen..
Jag vill inte gå ut ur mitt rum för där e det as KAAAALT!
Men förut dracka jag varm oboy så jag e lite varmare iaf..
snart går bussen oxå..
och i skolan har jag en Sandra som väntar på mej :D

 

Av Skaresund - 21 oktober 2010 08:05

Heeeeeeeeeej!


Nu sitter jag här helt klar för att åka..

Men så dum som jag e så har jag inte hållit koll på tiden så jag missade bbussen med 2 min -.-''


Och det jobbigaste e att mamma inte kan köra mig..

Så jag måste vänta på nästa buss som går 5 över 9 -.-''

så jag blir nästan 1 timme sen -.-'''


men aja.. jag blir sittandes här en stund med godis kvar och se på lite lost

bye!


 

 

     

PS: mobba inte bilderna! :o 

Presentation


Hej mitt namn är Cicci och jag är dummare än jag ser ut!

Fråga mig en fråga?

14 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Lite
 JA världens bästa blogg!
 Nja, sådär
 Rolig text, men tyvär du är ful
 Ush nej! för ful

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

...

TWILIHT!

;D

Commo.se

Reggad på Commo.se

blogglista.se

Blogglista.se

bloggtoplist

Chatt!


Ovido - Quiz & Flashcards