LillaSnigeln

Alla inlägg under november 2010

Av Skaresund - 30 november 2010 22:28

Heeeeeeej!


Rubriken e coolig (a)


DAH DAY:

*Jag har klippt mammas toppar (stolt)

*Skurat och tat bort vatten i källaren.

*Varit med min Cece! :D

*Sprungit (masssssor)


DaH Days HiSS!

*varit med Cece!

*Hämnats lite på mamma över alla dom åren hon har klippt mitt hår stett (fasst det blev inte så snett på henne när jag gjorde...) (varför måste jag vara så bra? :o

* fått 9 beökare och vill ha 10 för att slå mitt rekord (a)


DaH DAays DiSS!

*Jag kunde inte hämnas på mamma (för att jag är så bra på att klippa...)

*Nånting hände som egentligen inte hände, men Johan har intalat alla andra att det hände -.-''


Aja, skitsamma.., det var bara lite ointressant information...


bye!


Btw: rörmockaren kommer i veckan och ska fixa så att vi får rent vatten :D

Av Skaresund - 30 november 2010 13:30

hej hopp lingon snopp!


haha, hejhej..ojj det har jag ju redan sagt o.o

men iaf..idag sitter jag här med cicci i tråk skolan såklart. Hon e jätte elak! stackars mig :( vill ni veta vad hon har sagt..?


ehh..jag kommer inte ihåg :p


oxox sandra <3



Av Skaresund - 30 november 2010 10:48

Heeeeeeej!


Om det är någon som undrar så är mitt rekord med besökare för en dag 9 st.

Och det rekordet vill jag slå..

Så ALLA ska kolla den..

okej? (a)


  Gulligt? (no)

Av Skaresund - 29 november 2010 18:52

Heeeeeeeeej!

Bara för att jag tycker att låten/videon r gullig så...




bye!

Av Skaresund - 29 november 2010 14:56

   

 

 

 




bye!

Av Skaresund - 27 november 2010 22:28

Heeeeej!


Min rubrik e duktig? (a)


Vet att jag inte har bloggat.. men jag e hos pappa.. så hinner inte med det riktigt..


bara så att ni vet så har jag fått 39 besökare denna månad och jag vill ju ha fler så kolla den mer! (a) ^^


Av Skaresund - 25 november 2010 21:49

Heeeeeeej!


Sorry för att jag inte skriver några inlägg idag..

Vänta lite... o.O

Jag skriver ju ett nu 8D


Jag e lite super flum (yyyy'


SUPERFLUMM ACTIVATE! :D


ehh.. jag vettefan asså xd


Men aja nu e det såhär att jag har haft e ganska dramatisk dag idag (vrf tänker jag inte berätta)

Men nått som är rätt taskigt är att jag brukar ta Johans mössa och han brukar krama mej..

ingen big deal..

Men idag.. så taffsade han mej på mina boobies! :O

E inte det lite taskigt eller? xd


aja ingen bryr sig ändå..

(bara han inte gör det igen så...)


bye!


      Lite smått störda bilder (jaaaaaaaaaao) xd

...

Av Skaresund - 24 november 2010 22:17

Heeeej!


Vet inte om en blogg e det bästa stället att skriva sorgsna texter på, men aja...

Jag behöver skriva av mej...


Jag vaknar upp varje morgon, illamåendes.

Jag lossas att det bara är trötthet..

Men det är det inte..

Jag mår dåligt.

För jag vet att när jag  kommer till skolan så kommer jag känna mej dålig.

Och stannar jag hemma oroar jag mamma..

Jag borde inte känna som jag gör tycker ni..

Men det gör jag..

Jag har inte ett så bra liv..

Ni kanske tror det..

Men så är det inte..

Vänner dissar, sviker.

Lärare käller för att jag inte har gjort läxerna..

Aldrig har jag gjort dom j*vla läxorna!

Lärana vet inte, mina vänner vet inte, min mamma vet inte, ingen vet..

Ingen utom jag...


Presentation


Hej mitt namn är Cicci och jag är dummare än jag ser ut!

Fråga mig en fråga?

14 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Lite
 JA världens bästa blogg!
 Nja, sådär
 Rolig text, men tyvär du är ful
 Ush nej! för ful

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

...

TWILIHT!

;D

Commo.se

Reggad på Commo.se

blogglista.se

Blogglista.se

bloggtoplist

Chatt!


Ovido - Quiz & Flashcards