LillaSnigeln

Alla inlägg under december 2010

Av Skaresund - 30 december 2010 23:56

Heeeeeeej!


jag vill bara säga att det bara är 2 stycken som har anmält sig till min tävling, så jag skuter upp omröstningen tills Torsdag nästa vecka, så glöm nu inte att gå till ...


men aja..


Jag tänkte prata om kameror.

Altså, har ni tänkt på att där man tar kortet, det är ju rund ju.

Men varför är du inte bilden rund för?

Är inte det egentligen konstigt?

Eller?

Aja, nu ska jag inte ta mer av eran tid, men glöm inte att anmäla er i tävlingen.

Av Skaresund - 29 december 2010 13:19

Heeeeeeeeeej!

 

Inatt hade jag en liten weardo dröm som jag ska skriva för er (a)

gulligt va?

 

Iaf..

Den började mad att jag var inne på Dressman och där köpte jag 2 grejer en tröja och ett par byxer (konstigt nog så kunde man köpa tjej grejer där) tillsammans kostade det 100 kr.

men jag kunde inte betala på Dressman utan var tvungen att gå till Gina Tricot som var helt anurlunda (det var typ en mataffär och en klädbutik) och där köpte jag typ 4 grejer oxå som typ oxå kostade 100-150 kr, men när jag skulle betala så sa dom 754 KR!

Jag kunde inte göra nånting åt det utan betalade 754 kr för nånting som egentligen skulle kosta typ 200-300 kr.

 

Sen när jag vaknade var jag såklart tvungen att kolla i min plånbok så att jag hade kvar alla min pengar xd

 

bye!

 

Glöm inte tävlingen  http://lillasnigeln.bloggplatsen.se/2010/12/28/4228746-resulat-till-topp-3-bloggar/

Av Skaresund - 28 december 2010 00:46







Bye!

Av Skaresund - 28 december 2010 00:02

Heeeeeeeeeej!


Nu har jag resultatet till topp 3 blgg saken och vinnarna är... (alla fick lika många röster)


http://saandrajohaansson.bloggplatsen.se/






http://honutandiagnos.bloggplatsen.se/




 http://orfilen.blogg.se


   


det var dom, tänkte ha denna lilla tävling igen och då anmäler ni er i detta inlägget.

Du kan anmäla dej fram tills på Torsdag då jag lägger upp alla i en omröstning för att se vilka som blir topp 3! :D


bye!  

Av Skaresund - 26 december 2010 22:05

Heeeeeeeej!


Nånting jag inte visste var att det fanns kameler i olika färger.

Jag har alltid trott tt det bara fanns sånna "oranga" kameler som man ser på cirkus.

Det finns alltså vita och typ gråa och inte vet jag vad det finns för färger på dom.

Och allt detta har jag lärt mej nu, medans jag ser på "arn" (fasst nu är det reklam)


Men snart dör min data för min laddare vill inte funka så..


bye!

Av Skaresund - 24 december 2010 22:17

Heeeeej!


Ville bara påminna om att ni kan fortfarande rösta på vilken blogg so är bäst i min omröstning, så GLÖM ITE ATT RÖSTA!


SO LONG SUCKERS!


  Gud så gulligt då xd  

Av Skaresund - 24 december 2010 17:52

Heeeeeej!


GOD JUL!


Ville bara att ni skulle få se min julklappar som jag har fatt.. kommer lägga ut dom jag får imorgon hos pappa oxå men a, det är ju inte imorgon idag så det går ju inte idag (ni/du fattar).


(pengar fick jag men jag tog inte gort på det """300""")


  Strumpor och "Vinter Vit" (marabou) (och den söta korj/lådan)


  2 par Raggsockar :D


  Digestive Marabou!


  Läppglans (som jag aldrig kommer använda) Naglack och Foundation.


  Världens största "burk" med "Nutella" (en hink)


Och.......................................








  EN DAMMSUGARE! 8D



Aja..


SO LONG SUCKERS!

Av Skaresund - 23 december 2010 12:06

Förlåt för att jag e sen med att lägga htt topp 3 bloggar men nu e dom här! kolla i omröstningen!  :D

Presentation


Hej mitt namn är Cicci och jag är dummare än jag ser ut!

Fråga mig en fråga?

14 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Lite
 JA världens bästa blogg!
 Nja, sådär
 Rolig text, men tyvär du är ful
 Ush nej! för ful

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

...

TWILIHT!

;D

Commo.se

Reggad på Commo.se

blogglista.se

Blogglista.se

bloggtoplist

Chatt!


Ovido - Quiz & Flashcards