LillaSnigeln

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Skaresund - 11 november 2010 22:32

Heeeeeej!


Har precis anmält mej till en tävling om ett presentkort på gina tricot! http://johannesoilir.blogg.se/


whis me luck! :D

(ksk inte världens bästa stavning men...)


bye!

Av Skaresund - 11 november 2010 22:17

Heeeeeej!


Eftersom att cece alltid klagar på att jag är för dålig på att uppdatera, så gör jag det nu (inte för att jag skriver så intressanta saker, men hon tkr det :S)


Asså seriöst! :o

Min data är Weard...

Itunes startar av säg själv...

Det kommer upp nån ruta från datan (asså inte hacker som tur e^^) när jag inte Gör nånting med den :o

Den höjer ljudet av sig själv..

Och jag kan knappt göra nånting med den och jag vet inte vrf :o


Så cece e du nöjd nu?

Nu har jag bloggat (igen) xd


(Jag känner mig rätt patetisk faktiskt...) [vrf kan ni ju glömma att få veta] ^^


bye!


      Bara för att jag gillar Antons mössa (a)

(jag "fick" låna den xd)

Av Skaresund - 11 november 2010 18:19

Heeeeeeeeej!


Som det står på rubriken så vill jag ha mer komentarer... Och ni vill ha mer läsare på era bloggar...


Så då kom jag på världens bästa ide :D xd


Ni komenterar detta inlgget med er blogg adress.

och så lägger jag upp ett ett inlägg med en av era blogga varje vecka + att jag kollar på dom :D

med början på måndag ^^


så skriv din blogg (A)


bye!


 

Presentation


Hej mitt namn är Cicci och jag är dummare än jag ser ut!

Fråga mig en fråga?

14 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Lite
 JA världens bästa blogg!
 Nja, sådär
 Rolig text, men tyvär du är ful
 Ush nej! för ful

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

...

TWILIHT!

;D

Commo.se

Reggad på Commo.se

blogglista.se

Blogglista.se

bloggtoplist

Chatt!


Ovido - Quiz & Flashcards