LillaSnigeln

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Skaresund - 11 mars 2011 23:57

Heeeeeeeeej!


Jusst nu sitter jag å lyssnar på Space Unicorn på Spotify. Jag kan verkligen inte sluta lyssna på den. ;o

Och emh aaa...


Ett problev vi har här hemma är kyla. Det är kallt nästan överallt utom i mitt rum och så är det LITE  varmt uppe. Så jag får en chock varje gång jag går ur mitt rum. Och där det är specielt kallt är vardagsrummet. Vi vet inte vad vi ska göra åt det. Vi har tätat fönstena som är där och massa. Även om det är en stor öppning från/till köket från/till vardagsrummet så är det ändå varmare i köket än i cardagsrummet..


aja.

Nu ska jag fortsätta med att vara en lite No-lifer.


bye!


  SOM SAGT.... NOLIFER!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Cicci och jag är dummare än jag ser ut!

Fråga mig en fråga?

14 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Lite
 JA världens bästa blogg!
 Nja, sådär
 Rolig text, men tyvär du är ful
 Ush nej! för ful

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

...

TWILIHT!

;D

Commo.se

Reggad på Commo.se

blogglista.se

Blogglista.se

bloggtoplist

Chatt!


Ovido - Quiz & Flashcards